Als Manager Audit bij JOINSON&SPICE ben jij het aanspreekpunt voor (een deel van) onze klanten.
Je zoekt constant de samenwerking op, stuurt controleteams aan en haalt energie uit het samen behalen van de doelstellingen en deadlines.
We hebben een duidelijke beeld van hoe het accountantskantoor van de toekomst er uit ziet en rekenen op jou om daar te geraken! Je bent innovatie-gedreven, ziet toe op de kwaliteit en krijgt alle ruimte om verbeteringen door te voeren.
Je vindt net als wij IT audit een need to have in alle uithoeken van de audit en past dat by design toe in de opdrachten. Je coacht de teamleden in het door-ontwikkelen van IT.
Ook vind jij het leuk om verder te komen en mee te ontwikkelen in de groeiende toepasbaarheid van IT, zoals RPA, AI en BI in de audit.  

Je haalt energie uit het ondersteunen van anderen en zet mensen graag in hun kracht.
Je bent creatief en altijd op zoek naar oplossingen en manieren waarop processen en werkzaamheden nóg efficiënter en beter uitgevoerd kunnen worden.

Als Manager Audit begeleid je jouw team en collega’s bij hun persoonlijke ontwikkeling.
Je krijgt volledige ruimte om jouw leiderschapskwaliteiten verder te ontwikkelen, ervaring op te doen en door te groeien naar een meer senior level. Natuurlijk bieden wij hiervoor opleidingen en trainingen.

Wie ben jij?

We zoeken bijzondere mensen. Als jij je hierin herkent, komen we graag met je in gesprek:

  • Je hebt een masterstudie gedaan + een (flink gevorderde) RA opleiding
  • Leiding geven binnen de controlepraktijk geeft je energie
  • Je communicatie skills zijn on point
  • Jij neemt het voortouw en weet anderen makkelijk te enthousiasmeren
  • Het spreekt voor zich dat je analytisch sterk bent, met goed cijfermatig inzicht (anders is één van onze andere vacatures misschien meer iets voor jou?!)
  • Programmeren in R en Phyton? Echt iets voor jou om toe te passen!
  • Kennis van Dutch GAAP en in mindere mate ook IFRS
  • Toegepaste kennis met vormen van BI of vergelijkbare skills zijn niet meer weg te denken in jouw manier van werken.

Onze klanten

  • Zijn Technologie- of mediabedrijven. Extra boeiend dus.
  • Zijn vaak (zeer) snelle groeiers, met unieke uitdagingen.
  • Daaronder vaak grote namen, zoals Tiqets en Bookerzzz. Maar ook Tech-opdrachten bij Jumbo en het OV zijn aan ons toevertrouwd.
  • Je werkt dus altijd met uitdagende klanten; soms snelle groeiers, en soms juist grote bedrijven die innoveren.

Ons kantoor

Als je bij ons komt werken, dan wil je dit van ons weten:

  • We zijn een Core-service accountantskantoor met AFM vergunning. We leveren dus een beperkt aantal producten, en dat doen we heel goed. De rest (salarisadministratie bijvoorbeeld) besteden we liever uit aan specialisten binnen dát domein.
  • We leveren een merkbaar hoge kwaliteit en een heel moderne aanpak.
  • Onze huisvesting is veelgeroemd. Google maar eens op Kraanspoor!
  • Wij werken in kleine teams. Dat betekent veel verantwoordelijkheid en de ruimte om mee te werken aan de ontwikkeling van het bedrijf.
  • ordners hebben wij niet (echt!); wij werken volledig in de Cloud.
  • We love data!
  • We zijn flexibel in de inzet en stimuleren flex-/thuiswerken en mobiliteit.

Onze voorwaarden

Als je bij ons gaat werken, krijg je dit:

  • Hoge collegiale betrokkenheid
  • Bij ons zijn “ontwikkelkansen” geen loze kreten – we geven je de tools en middelen, maar verwachten ook ambitie van jou.
  • Jouw carriere-pad ontwikkelen jij en wij samen. Dat is belangrijk voor ons, en voor jou.
  • Een goed salaris dat past bij wat we van je vragen.
  • laptop, telefoon, reiskostenvergoeding en een volledige pensioensdekking.

Meer info? Vraag maar raak.

Of maak direct een afspraak met Louis van Garderen.

  • Plak hier de link naar je LinkedIn profiel, bijv. https://linkedin.com/in/jouwnaam.