Heb jij 3+ jaar ervaring in een samenstelpraktijk en ben je op zoek naar uitdaging en voldoening? Denk hier dan eens goed over na:

Wij zoeken alleen bijzondere mensen. Dit keer voor onze samenstelpraktijk.

Jij komt bij ons…

Als je bij ons komt, dan ga je bijvoorbeeld de volgende werkzaamheden doen:

  • Klanten coachen bij het inrichten en voeren van hun online administratie
  • Samenstellen van jaarrekeningen en andere rapportages
  • aangiften Vpb, IB en dergelijke
  • meehelpen het kantoor verder uit te bouwen: innovatie, automatisering, acquisitie, vak-techniek..: het is maar net wat het beste bij jou past.

Bij ons ben je weinig tijd kwijt met de administratieve werkzaamheden: we gebruiken slimme technieken zoals Robotic Accounting om jouw werk leuker en uitdagender te maken.

Jouw profiel

We zoeken bijzondere mensen. Als jij je hierin herkent, komen we graag met je in gesprek:

  • Van nature ben je tech-savvy
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie (bijv. in de samenstelpraktijk of in de audit)
  • Je werkt graag, maar waardeert ook een goede werk/privé-balans.
  • Je bent studiebereid: dat kan een RA of AA zijn, maar ook andere opleidingen – onder andere van onze eigen University.
  • Jouw persoonskenmerken zijn Nieuwsgierig, Sociaal, Analytisch en Secuur.

Onze klanten

  • Zijn Technologie- of mediabedrijven. Extra boeiend dus.
  • Zijn vaak (zeer) snelle groeiers, met unieke uitdagingen.
  • Daaronder vaak grote namen, zoals Tiqets en Srprs.me. Maar ook Tech-opdrachten bij Jumbo en het OV zijn aan ons toevertrouwd.
  • Je werkt dus altijd met uitdagende klanten; soms snelle groeiers, en soms juist grote bedrijven die innoveren.

Ons kantoor

Als je bij ons komt werken, dan wil je dit van ons weten:

  • We zijn een Core-service accountantskantoor met AFM vergunning. We leveren dus een beperkt aantal producten, en dat doen we heel goed. De rest (salarisadministratie bijvoorbeeld) besteden we liever uit aan specialisten binnen dát domein.
  • We leveren een merkbaar hoge kwaliteit en een heel moderne aanpak.
  • Onze huisvesting is veelgeroemd. Google maar eens op Kraanspoor!
  • Wij werken in kleine teams. Dat betekent dat je snel leert, veel verantwoordelijkheid krijgt en direct contact hebt met de klant.
  • ordners hebben wij niet (echt!); wij werken volledig in de Cloud.
  • We love data!
  • We zijn flexibel in de inzet en stimuleren flex-/thuiswerken en mobiliteit.

Onze voorwaarden

Als je bij ons gaat werken, krijg je dit:

  • Hoge collegiale betrokkenheid
  • Bij ons zijn “ontwikkelkansen” geen loze kreten – we geven je de tools en middelen, maar verwachten ook ambitie van jou.
  • Jouw carriere-pad ontwikkelen jij en wij samen. Dat is belangrijk voor ons, en voor jou.
  • Een goed salaris dat past bij wat we van je vragen.
  • laptop, telefoon, reiskosten en/of auto.
  • Werken in deeltijd is mogelijk vanaf 24 uur.

Meer info? Vraag maar raak.

Of maak direct een afspraak bij Rob van Sambeek of Louis van Garderen.

  • Plak hier de link naar je LinkedIn profiel, bijv. https://linkedin.com/in/jouwnaam.